niedziela, 13 lipca 2014

Moje podboje seksualne podczas tegorocznych wakacji



1. Wyciskopodrzut z klatki piersiowej
30kg x 5
50kg x 1
55kg x 8

2. Podciąganie w opadzie
50kg x 5
60kg x 2
80kg x 6

3. Wyciskanie w leżeniu
50kg x 5
60kg x 2
80kg x 4

4. Wyciskanie w leżeniu, wąski uchwyt
65kg x 8

5. Przyciąganie drążka wyciągu górnego, podchwyt na szerokość barków
50kg x 5
70kg x 6

6. Unoszenie przedramion ze sztangą
20kg x 5
30kg x 11

Wyciskopodrzut - powtórka ostatniego wyniku, czyli bez rewelacji.

Podciąganie w opadzie - dodałem kolejne powtórzenie, czyli rekord.

W leżeniu - kiepskie wyniki biorą się stąd, że wcześniej wykonuję wyciskopodrzut, ale uważam, że każdy ruch wyciskający na barki jest ćwiczeniem lepszym niż bench press. Barki ważniejsze niż klatka.

W wąskim uchwycie - plus 5kg, to chyba rekord.

Na wyciągu - dodałem 5kg.

Biceps - żaden mięsień nie ma tak małego wpływu na siłę. W przypadku takiego organizmu jak człowiek można mówić o "osi siłowej". To mięśnie ud, pośladków i prostowniki grzbietu. Mają zdecydowanie największy wpływ na siłę.

Dziś jakoś sennie, bez energii jaką miałem wczoraj.

Ten film przedstawia moje podboje seksualne podczas bieżących wakacji.